Actuele voorraadstatus op de website en levertijdBij elk artikel in de shop staat een actuele levertijd in werkdagen vermeld.
Mocht je bestelling door onvoorziene leveringsproblemen vertraging oplopen, dan ontvang je een mail van onze klantenservice met een update over de levertijd.
VerzendkostenDe verzendkosten zijn:
Brievenbus tot +/- 35,- euro daarboven zal het een pakket prijs krijgen |
Euro |
3,95 |
Pakket lager dan 150,- euro |
Euro |
5,95 |
Pakket hoger dan 150,- euro |
Euro |
Gratis |
|
|
|
Bezorging op een afwijkend adresJe kunt je bestelling laten afleveren op een ander adres dan het factuuradres (bv. op het werk, bij vrienden of familie).
Je hebt ook de mogelijkheid om je bestelling zelf af te halen bij één van de meer dan 3.650 PostNL ophaalpunten, zoals AH, Primera en Bruna.
Lees meer over de PostNL ophaalpunten.
Bezorging door PostNLBestellingen die op werkdagen voor 18.00 uur zijn geplaatst, worden de volgende werkdag (ook op zaterdag) afgeleverd door PostNL Pakketdienst.
Je bestelling zelf afhalen
Regelmatig krijgen wij van klanten de vraag of je bij Opus ook zelf je bestelling kunt afhalen. Dit is helaas niet mogelijk, omdat wij op een bedrijventerrein zijn gevestigd waar detailhandel niet is toegestaan.
Wel bieden wij onze klanten de service om je bestelling te laten bezorgen bij een PostNL ophaalpunt. Met ruim 2.800 locaties in heel Nederland zit er altijd een afhaalpunt bij jou in de buurt, zoals Albert Heijn, Primera, Bruna, Postkantoor of één van de talloze andere aangesloten winkels.
Bezorgstatus van je bestelling volgenVia www.tracktrace.nl kan je de status van aflevering van je pakket volgen. De benodigde trackingcode ontvang je op werkdagen rond 21:00 uur.
Op de dag dat je bestelling met PostNL wordt verzonden, ontvang je rond 21.00 uur een e-mail met een trackingcode, dit is een barcode met bijbehorend nummer. Als je deze trackingcode en je postcode invoert op de website van PostNL kun je eenvoudig de verzendstatus van je bestelling volgen.
Bij kleinere artikelen die per briefpost worden bezorgd sturen wij geen trackingcode. Deze zendingen kan je niet volgen via de website van PostNL.
Niet thuis bij bezorgingAls je niet thuis bent bij aflevering dan probeert de bezorger je pakket af te geven bij de buren. Lukt dit niet, dan ontvangt u een email vanuiit. Met deze code kan je zelf een nieuw bezorgmoment kiezen. Dit kan tot 22:00 uur.
Als je niets doet, dan komt PostNL in de meeste gevallen op de eerstvolgende bezorgdag nog een keer langs. Het kan ook zo zijn dat het pakket bij de tweede bezorgpoging direct naar de dichtsbijzijnde PostNL-locatie wordt gebracht. Hiervan ontvang je dan bericht. Het pakket wordt 1 week bewaart op de PostNL-locatie.
Vragen of advies nodig?
Neem contact op met onze klantenservice via
klantenservice@opus.nl